Biwak klasy IIC w Spychowie

06.06.2014

W dniach 4,5 czerwca 2014r. udaliśmy się na biwak do ośrodka wypoczynkowego w Spychowie.

Nasza podróż zaczęła się przed dziesiątą z dworca kolejowego w Piszu skąd pociągiem w ciągu 25 minut dotarliśmy do celu. Od ośrodka dzieliło nas około 3 kilometrów, które z przyjemnością pokonaliśmy spacerem. Gdy tylko trafiliśmy do miejsca naszego wypoczynku, zapoznaliśmy się z planem dnia i czekającymi nas atrakcjami, a zaraz po tym usiedliśmy przy wspólnym posiłku. Niestety nasze plany pokrzyżowała pogoda, która nie pozwoliła nam udać się na park linowy, dlatego też popołudnie spędziliśmy w świetlicy na grach i zabawach, które sprawiły nam wiele śmiechu i radości.

Wieczorem czekało na nas ognisko z kiełbaskami, przy którym spędziliśmy przyjemnie czas przy rozmowach do późnych godzin nocy. Po ognisku wszyscy udali się do swoich domków gdzie integrowaliśmy się jeszcze przez długi czas.

Drugi dzień powitał nas słońcem i wspaniałą pogodą, które pozwoliły nam w pełni korzystać z atrakcji i uroków miejsca naszego pobytu. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na spływ kajakowy, który sprawił nam wiele radości, a chyba nikomu nie udało się zostać obficie oblanym wodą, łącznie z naszymi opiekunami, naszym wychowawcą Panem Andrzejem Lewandowskim i Panią Sylwią Dudą. Po zakończeniu spływu wróciliśmy spacerkiem do naszego ośrodka, gdzie po chwili odpoczynku udaliśmy się na park linowy, na którym wielu z nas musiało pokonać swoje lęki i ograniczenia.

W ciągu dwóch godzin świetnej zabawy wszyscy z nas mogli doświadczyć niezapomnianych wrażeń. Zaraz po tym sprawiliśmy sobie ostatnie ognisko i o godzinie 18 opuściliśmy ośrodek wypoczynkowy i udaliśmy się na dworzec, skąd o godzinie 19 w wyśmienitych humorach dojechaliśmy do Pisza.